Ninja inovace - 10 zabijáckých strategií nejúspěšnějších světových firem
NINJA INOVACE je povinná četba pro každého, kdo chce být v dnešní době úspěšný. Kniha je v první řadě určená pro podnikatele nebo ty, kteří chtějí s vlastním podnikáním začít. Své si v ní však najde každý, kdo chce být úspěšný na profesionální úrovni. Autor knihy Gary Shapiro, prezident a CEO Consumer Electronics Association, měl za dobu své kariéry možnost vidět pády obrovských firemních kolosů a stejně tak i vzestup neznámých projektů vedených jen malým týmem lidí. Proč jsou některé společnosti úspěšné a ostatní se ztratí v zapomnění (nebo budou sloužit jen jako odstrašující příklady), odhaluje v knize Ninja inovace. Ta není pouze o důležitosti inovace, je o celém přístupu k podnikání – přístupu, který autor přirovnává k tomu, jak k úkolům přistupovali ninjové ve feudálním Japonsku.
Na příkladech ze skutečného života popisuje ty nejdůležitější předpoklady, které vedou k úspěšnému podnikání. Jaké jsou ty nejdůležitější vlastnosti, které vám zajistí úspěch? Jsou to vlastnosti Ninja inovátorů, s nimiž se v knize seznámíte. Firmy by měly fungovat jako elitní jednotky ninjů soustředící se na jediné: splnit svůj úkol.
Detaily knihy: | |
Autor | Gary Shapiro |
---|---|
Počet stran | 240 |
Rok vydání | 2014 |
Typ vazby | Brožovaná |
Nakladatel | ZonerPress |
ISBN | 978-80-7413-288-9 |
Zobrazit náhled | Zobrazit náhled |
---|
Mohlo by vás také zajímat:
- Cena:269.00Kč
- Cena:309.00Kč
- Cena:299.00Kč