Recenze: Myšlením k bohatství

Myšlením k bohatství je jedna z nejvýznamnějších knih, která se zabývá problematikou individuálního úspěchu v oblasti materiálního i duchovního bohatství. Zatím jsem nenarazil na žádnou jinou knihu, která by se jí vyrovnala.

Byla totiž inspirována Andrewem Carnegiem, který byl velikán své doby a před mnoha lety odhalil Napoleonu Hillovi principy svého úspěchu. Nejenom že se Carnegie sám stal multimilionářem, ale udělal milionáře z více než dvou desítek dalších lidí, kteří následovali jeho myšlenky. Některé z těchto lidí znáte i vy - jedná se totiž o slavná jména, například Henry Ford, King Gillette, John D. Rockefeller, Thomas Edison, F.W. Woolworth, Theodore Roosevelt, Wilbur Wright, Woodrow Wilson, Alexander Bell a další.

Napoleon Hill tak strávil celý život bádáním a spojováním příčin úspěchu těchto původně tolik rozdílných lidí, až vydal toto poselství, určené všem, kteří by se chtěli vydat ve stopách úspěchu. Aby všichni, kteří se začtou do této unikátní knihy, mohli zúročit jejich myšlenky, nápady a plány ve svém životě a proměnili je ve své bohatství. Od vydání první knihy Myšlením k bohatství v Americe roku 1960 se dostaly myšlenky Napoleona Hilla k tisícům, možná milionům čtenářů a čas prověřil nadčasovou platnost těchto myšlenek. Bohatství, které kniha nabízí, není totiž rozhodně omezeno jen na hodnoty materiální.

Myšlením k bohatství je vynikající kniha, v níž se dočtete, co a jak udělat. Najdete v ní doslova návod, jak vést sám/a sebe k úspěchu, ať se jedná o cokoliv. Fundamentální principy totiž zůstávají stejné, o čemž se sami přesvědčíte, jakmile začnete s pomocí této knihy studovat příběhy úspěšných lidí. Kniha obsahuje řadu principů, které fungovaly v minulosti a ke kterých dospěly mnohé významné osobnosti.

Filozofie této knihy vás přivede k tomu, abyste tyto duchovní statky v sobě našli a kultivovali, abyste jim porozuměli a naučili se z nich těšit, jsou totiž nedostupné pro ty, kteří pro ně nedozráli. Připravte se na to, že jakmile začnete tuto filozofii uplatňovat ve svém životě, dojde k výrazné změně, která přinese nejenom zmírnění vašich problémů a životních stresů, ale zároveň vám ukáže cestu k získání značného materiálního bohatství. Každopádně ji můžeme doporučit naprosto všem, mladý i starým, bohatým i chudým, mužům i ženám. Každý v ní najde něco pro sebe.

Knihu Myšlením k bohatství máme skladem a stojí pouhých 153 kč.